1.  Igast ostust peab jääma alles taasesitamist võimaldav (elektrooniline) tellimus ja vormistus. Telefoni teel müüki ei teostata, aga telefoni teel saab täpsustada toote ja tarne infot enne ostu sooritamist.
  2. Ostja on kohustatud enne ostu sooritamist veenduma soovitud toote või toodete suuruse või suuruste sobivuses küsides vajadusel meie käest suurus(t)e mõõtusid.
  3. Kui Ostja pole kindel oma suuruses, siis on ta kohustatud enne ostu sooritamist võtma enda mõõdud ning küsima Müüjalt toote mõõdud ja alles seejärel sooritama ostu. Kui Ostja pole kindel oma suuruses ka peale mõõtude võtmist, tuleb temal konsulteerida Müüjaga enne ostu sooritamist. Kui ikkagi juhtub, et ostetud toode pole sobivas suuruses, vahetab Müüja selle välja sama toote vastu teises suuruses. Sama toote puudumisel pakub Müüja asendustoote, vaid selle mitte sobivusel tagastab Müüja raha.
  4. Kui peaks juhtuma, et toode on just otsa saanud, aga seda pole veel jõutud kajastada e-poes, siis on toote tarneaeg 2-4 tööpäeva juhul, kui seda toodet on veel kesklaos. Kui toode on otsasaanud ka kesklaost, siis pakub Müüja välja asendustoote, vaid selle mittesobivusel tagastab raha.
  5. Toodet hoitakse SmartPosti pakiautomaadis seitse päeva. Müüja ei vastuta ostja tootele järgi minemata jätmise eest, ega ostja telefoni ning sideteenuse toimimise eest. Ostu eest tasutud summa ei kuulu tagastamisele ostjale, kui ostja jätab ostetud toodetele pakiautomaati järele minemata.
  6. Ostjal on õigus tagastada või vahetada ostetud toode selle mittesobivusel 14. kalendripäeva jooksul peale toote kättesaamist. Tagastamise või vahetamise soovist tuleb Müüjat teavitada. Palume teada anda ka tagastamise või vahetamise põhjus ning vahetamise soovi korral ka vahetustoote andmed: nimetus, värvus, suurus.
  7. Üldiselt eeldame, et Ostja soovib ostetud toodet. Müügileping jõustub ostu eest tasumisel. Püüame pakkuda täielikku klienditeenindust. Kui Ostja pole päris kindel ostetava toote materjalide, lõike või suuruse sobivuses, palume eelnevalt konsulteerida Müüjaga. Kui peaks ka juhtuma, et ostetud tootel on defekt või puudus või kui Ostja valitud toote suurus pole siiski sobiv, siis on Müüja kohustus pakkuda sama asendustoode, selle puudumisel teine asendustoode. Oleme täiesti kindlad ISBJÖRN-i kvaliteedis, ega pole pidanud seni pettuma.
  8. Toodete tagastamiseks on aega 14 kalendripäeva. Tagastataval tootel ei tohi olla kandmise jälgi ja neil peavad olema küljes tootja sildid, nagu ostes. Samad tingimused kehtivad ka toote vahetamisele.
  9. Toote tagasisaatmine (nii tagastamiseks, kui vahetamiseks) toimub läbi SmartPosti, Omniva või DPD pakiautomaadi Ostja kulul. Pakiautomaadi asukohaks on Tallinna Pirita Selver, Rummu tee 4, saajaks Kodupartner OÜ ja tel nr 5244027.
  10. Pretensioone tootele võib esitada kirjalikult kuue kuu jooksul ja iga pretensioon vaadatakse läbi eraldi.
  11. Müüja jätab endale õiguse muuta müügitingimusi igal ajal sellest ette teatamata.